Jak napisać artykuł na stronę Internetową

Bo znów wraca – jak zdarta płyta – porada, by na każdym etapie korzystać z fachowej wiedzy specjalistów. Dotyczy to również przygotowania tekstów na stronę. Dobrze przygotowane, unikalne teksty to najlepszy sposób na tanie pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Pamiętaj o tym, że wraz z pojawieniem się w 2013 roku nowego algorytmu o nazwie Koliber, wyszukiwarka potrafi kontekstowo analizować treści. Nie myśl przy tym, że robi to na poziomie sześciolatka. Dotyczy to również zgodności tychże treści umieszczanych na stronie z frazami kluczowymi na których Ci zależy.

Czytaj więcej: Jak napisać artykuł na stronę Internetową

Czym jest audyt strony internetowej

Jednym z podstawowych działań związanych z badaniem Twojej strony internetowej jest przeprowadzenie jej audytu. Czym jest taki audyt serwisu WWW, jakim celu się go realizuje ? Wykonanie audytu pozwala nam dokładnie określić czy Twoja witryna jest zbudowana zgodnie z zasadami projektowania i wykonywania stron internetowych. Czy przy obecnej zawartości i publikowanych treściach, może być bezpiecznie pozycjonowana, osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Czy wymagane są działania związane z nałożonym filtrem lub ręczną interwencją Google. Czy dalsza optymalizacja strony, jej promocja w Internecie, pozycjonowanie w Google ma sens?

Czytaj więcej: Czym jest audyt strony internetowej

Pingwin,Panda, Koliber i filtr Google

21 sierpnia 2013 roku w rocznicę 15-tych urodzin Google zaserwował swoim użytkownikom nowy algorytm wyszukiwania i analizy treści stron internetowych o sympatycznej nazwie Koliber (Hummingbird). To największa – według fachowców zajmujących się reklamą w Internecie – zmiana algorytmiczna od 2010 roku. Dotyczy zmiany całego silnika wyszukiwarki. Koliber, ma działać szybciej i precyzyjniej. Dzięki analizie kontekstowej treści strony, wpływa pośrednio na prezentację wyników wyszukiwania. Co jest bardzo ważne jest potężnym narzędziem, dającym wyszukiwarce możliwość nałożenia filtra algorytmicznego na stronę internetową.

Czytaj więcej: Pingwin,Panda, Koliber i filtr Google

Pingwin, Panda, Koliber i ręczne interwencje Google

Wprowadzone w październiku 2013 roku w Polsce zmiany algorytmu Pingwin – czy też jak się wydaje nie tylko tego algorytmu – bardzo wpłynęły na profilowanie i kolejność serwisów internetowych. Mimo zapowiedzi przedstawicieli Google, że zaktualizowano ok. 1% zapytań kierowanych do wyszukiwarki, to obserwując komentarze na specjalistycznych forach SEO i serwisach, jak również badając wyniki wyszukiwania przed i po wprowadzeniu zmian widać, że miały one znacznie większy wpływ niż wynika to z samych oficjalnych komunikatów.

Czytaj więcej: Pingwin, Panda, Koliber i ręczne interwencje Google

Czynniki wpływające na wyniki wyszukiwania

Firma Google inwestuje bardzo duże środki w narzędzia do zbierania, gromadzenia i przetwarzania danych użytkowników Internetu i witrynach. Liczby są tu bardzo wymowne: szacuje się, że ponad 45 tys. serwerów Google rozsianych po całym świecie zbiera w każdej sekundzie informacje: kto i skąd klika, czego szuka, na jakie strony wchodzi, jakie ma zainteresowania zawodowe i pasje hobbystyczne. To pierwszy istotny aspekt odpowiedzi na pytanie, skąd i dlaczego wynikają różnice w wynikach wyszukiwań dla różnych regionów i użytkowników ?

Czytaj więcej: Czynniki wpływające na wyniki wyszukiwania